Janë katërmbëdhjetë ushqime që mund të hahen pa rrezikuar të fitoni peshë. Kjo është thënë nga një ekspert i pyetur nga British The Independent. Një person mund t’i konsumojë ato sipas dëshirës, ​​kur të dëshirojë, pa fituar peshë.

Për shembull selino e cila është e përbërë nga 95% ujë. Është bartës i përfitimeve të mëdha shëndetësore. Në fakt, ai përmban kalium, folate, fibra dhe 30% të racionit ditor të vitaminës K, përveç që ka një konsum të ulur kalorik (rreth 6% të kalorive për shërbim). Është mirë ta konsumoni kur është akoma e freskët, pasi selinoja humbet shumë nga antioksidantët e saj midis 5 dhe 6 ditëve nga blerja e tij.

Një ushqim tjetër është lakra e cila është e ulët në kalori dhe e pasur me proteina. Mos harroni boronicat e famshme për antioksidantët e tyre. Një pjesë prej rreth 250 gram është rreth 85 kalori dhe përmban 14% të dozës ditore të rekomanduar të fibrave.

Një tjetër ushqim që mund të hani sipas dëshirës janë kastravecat të cilat përmbajnë rreth 16 kalori. Farërat dhe lëkura janë elementët që përmbajnë shumë prej vetive ushqyese dhe kjo është arsyeja pse rekomandohet të mos qërohen.

Ndër ushqimet që nuk ju krijojnë yndyrë janë edhe domatet, grejpfrut, brokoli, pjepri, lulelakra, manaferra, marule, portokall, luleshtrydhe dhe pjepër jeshil. Kjo e fundit ka shumë pak kalori që rrjedh nga sheqeri natyral (14 gram) i pranishëm në brumin e tij.